Cameron Highland

Salam Semua,
Cameron Highland....here we come!!!!!
Pada hari raya ke3..kami sekeluarga telah pun selamat sampai ke tanah tinggi Cameron Highland..For me this is the 3rd times to be here....tapi my mama, papa, mimie, zul its is 1st time...I've decided to proceed with Simpang Pulai exit...memandangkan jalan tersebut agak besar berbanding dgn exit Tapah yg agak sempit & bengkang bengkok...for sure la me akan "muntah" if we use that road...I've been booked the Apartment with 3bedrooms @ Rose Apartment Brincang...Is Amazing!!! Lantai apartment tersangat la sejuk...Yg paling excited dah tentu la our eldesr niece @ Hani Karmila...
As you know Cameron Highland kaya dgn hasil pertanian tanah tinggi...so we start the "lawatan" in the evening until night...so this the Picca's....ENJOYYYY!!!!
 

Tiada ulasan: