So....Excited!!!!

Wed,25-11-09
Last night we have a great Anniversary Dinner at Chinoz KLCC..we arrive they around 9pm..my other half already order the dish..after makan2, my other half bring me jln2 at KLCC garden..pemandangan mlm yg sgt cantik di sekitar KLCC dgn himpunan lampu2 yg berwarna warni & air pancut bagai menari mengikut irama lagu..

Until year end, aku dah apply cuti utk majlis kawin my other half cousins.
On 28 nov, i take leave & stay at my mum hse @ Kg Nakhoda.On that day, my other half xboleh keluar ambik aku kat ofis coz hanya 2org saje bekerja pada hari tu...so my other half ask me to take leave & stay at mother hse...

Me & other half take leave on 26dec & 28dec for my other half cousin wedding at Perak. Yg best tu,2org cousin kawin on the same week cume sorang tu hari sabtu & sorang lagi hari ahad.
For sure penat gilez nak rushing2 pegi 2tempat ni...Tanjung Malim on saturday & Tronoh on sunday but both we have to go early utk tolong2 keje.Ape pun, me & other half belum fikir lagi kat mane kami nak bermlm...nk bermlm dirumah pengatin memang tidak la...alternatif lain...kene la sewa mane2 hotel yg berdekatan...

Tiada ulasan: