Kau Laksana Bulan.....

Bermula pada 31 Mei 2010...TV2 terlah menyiarkan sebuah drama yg berjudul 'Kau Laksana Bulan' setiap hari Isnin jam 8.30mlm...dibintangi oleh pelakon utamanye Ayu Raudhah...from starting jalan cerita agak membosankan sehingga ke episod ke3...dan kembali menemui rentak pada episod ke4...Mengisahkan perjalanan hidup seorang gadis bernama 'Adriana' melalui pelbagai rintangan dlm mencorak kehidupan peribadinya sendiri...sehinggalah episod ke7 @ 12july2010...pada aku...Adriana masih belum menemui kate putus soal hati & perasaan nye sendiri...kerana dek mahu melupakan lelaki yg Adriana cintai 'Firaz Ali'...dia terperangkap dgn keputusan sendiri...dgn tergesa2 Adriana memilih utk mengahwini lelaki yg pernah menghancurkan cintainya ketika dulu 'Syafik'...akan tetapi Adriana & ibunya mendapati bahawa Shafik tidak mengotakan ape yg telah dia janjikan pada Adriana utk mengahwini beliau...sekali lagi hati & perasaan Adriana terluka oleh lelaki yg hanya manis berkate2 tetapi tidak bersungguh utk melakukan...
Drama ni berlangsung selama 60minit...bile diakhir siaran...aku terlihat...'KAU LAKSANA BULAN' adalah adaptasi dari Novel karya Aina Emir...so...untuk tidak membuat hati aku tercari2 apakah episod seterusnya...aku akan dpatkan dulu Novel tersebut di kedai2 buku berhampiran utk menambahkan lagi koleksi2 novel aku yg telah sedia ada...

Tiada ulasan: