WoRk- OvErLoAdEd

15 January 2011

13 Nov 2010...me officially transfered to Impiana Hotel Project Phase 2...mcm xcaye je dah 2months me have been there...mcm2 jugak cabaran yg menuntut kesabaran me & MRB...Our sleeping hour kene rombak...me kene wake up early in the morning @ 5am & by 7am must be at LRT Kelana Jaya station...coz my working hour start at 8am until 5pm...
ALHAMDULILLAH...Me sgt bertuah coz MRB xcerewet & senang dibawak berbincang...even from the 1st day me working at KLCC...MRB la yg setkan timing what time have to wake up...what time kene keluar rumah...if after 5pm me kene stay back...MRB is very understanding...Of coz MRB kene sabar & faham coz his wife working at Construction line...need to work extra hours from Mon to Fri...but on Saturday...sharp 1pm...i'll go back home...

After 1month at KLCC project...me diserang demam+batuk+selsema+sakit tekak+xde suare... almost 2weeks demam xhilang then panel clinic refer me to Putrajaya Hospital for blood check up...Alhamdulillah every thing ge's well...me tidak dijangkiti ape2 jenis penyakit lain...but a lot of medicine from Putrajaya Hospital for this time @ 7 jenis ubat...and after a week...semua sakit2 hilang dgn beransur2...tapi batuk still ade until today...ditambah pulak sekarang ni musim hujan...klu xhujan pagi...hujan disebelah petang atau malam...maybe becoz of weather xbape menentu ni...me diserang demam virus kot...atau demam nk masuk 31 series?????hahahahaha

Bile demam dah recover...me diserang pulak dgn @ WORK LOADED kat ofis...mcm2 bende nk urgent...even me under QS dept but we have to work together with Operation staff...ID dept...M&E dept...QA & QC dept...boleh dikatekan ofis tu dah mcm super market...mcm2 adaaaaaa.....heheheheh...but even me overloaded dgn keje...i'm happy working there with all staff yg baik & peramah...and new Link Bridge from Impiana Hotel to Pavillion is awarded to Sunway Construction also...Like today...me terpakse bwk balik umah keje ofis coz need to handle the BQ to ID dept by Monday afternoon....nk buat mcmane...terpakse la buat kat umah...

Hopefully ketibaan CNY nti...dpt la me berehat sepuasnye coz 1feb is Pub.Holiday for Wilayah...2feb compulsary leave by company...3 & 4feb is CNY...then sat & sun....Fuhhh!!!! lame jugak me cuti nti...jgn nti malas nk mule keje sudahhhhh.....heheheheheh

Tiada ulasan: